13 czerwca 2013

Pielęgnacja paznokci: Eveline 8 w 1 total action


Eveline 8 w 1 to skoncentrowana odżywka, która ogromnie poprawiła wygląd moich łamliwych, rozdwajających się paznokci! 





Zachęcona pozytywnymi opiniami moich koleżanek postanowiłam przetestować ten produkt.
Moje paznokcie były w bardzo złym stanie, ciągle się łamały, były niebywale kruche, w żaden sposób nie dało się sprawić by były długie i równe. Próbowałam różnych tabletek- witamin, na włosy, skórę i paznokcie ale to też nie dawało rezultatów. Ich wygląd odmieniła dopiero ta cudowna odżywka :)


STOSOWANIE: 

Należy codziennie nakładać jedną warstwę odżywki na paznokcie. Po 4 dniach zmywamy wszystkie warstwy i rozpoczynamy nakładanie od nowa, jakże to proste ! ;)
Ważne jest by robić to regularnie, gdyż każda warstwa wnika dogłębnie w płytkę paznokcia, która staje się niezwykle wzmocniona i utwardzona. 

EFEKT:

Paznokcie są twarde, nie łamią się i nareszcie są długie i zadbane. Odzyskały gładką powierzchnię, a ja z dumą mogę prezentować je innym! ;)
Z czystym sumieniem mogę ją polecić. Jest niezbędnym elementem mojej kosmetyczki.
Jest również wydajnym produktem. Na paznokciach wygląda jak zwykły lakier bezbarwny.





Gdy kończy się jedna, szybko kupuję kolejną ! :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz