23 czerwca 2013

Lirene nawilżający kremowy mus

Czy ten delikatny kremowy mus jest dla mnie odpowiedni? 

Krem ten kupiłam w drogerii Natura, w promocji kosztował około 16 zł. Wcześniej kupowałam go za około 20 zł. Tak... miałam już kilka opakowań tego kremu, dlatego chciałabym rzetelnie podzielić się z Wami przemyśleniami, jakie nasuwają mi się po jego użyciu.

Zalety: (za co uwielbiam ten krem :)
  • śliczny, mega przyjemny zapach
  • nadaje się pod makijaż
  • ma filtr ochronny SPF 15
  • wygodne opakowanie
  • cena nie jest wysoka
  • nie uczula i nie zapycha
  • nie ma w składzie parafiny- która mnie strasznie zapycha
  • dosyć szybko się wchłania
 Wady: (niestety, nie jest on tak wspaniały...)
  • nie nawilża zbyt intensywnie, po dłuższym stosowaniu skóra staje się sucha
  • jest mało wydajny
  • po kilku godzinach buzia świeci się
Aktualnie kremu używam raz na jakiś czas. Nie nadaje się on do codziennego użytku, gdyż przesuszy cerę. Jak widać na zdjęciu poniżej, produkt mi się kończy i na chwilę obecną nie zamierzam kupować go ponownie. Mimo licznych plusów, jednak nie mogę pozwolić sobie na to by buzia była sucha.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz