18 czerwca 2013

Alterra - krem na dzień - aloes

Krem Alterry przeznaczony jest do skóry suchej i wrażliwej. Zapewnia nawilżenie i kojącą pielęgnację - sprawdźmy czy to prawda 

Aloesowy krem Alterry mógłby wydawać się wprost idealnym rozwiązaniem dla wrażliwej cery. Czytałam mnóstwo pozytywnych opinii na jego temat. Jest łatwo dostępny - w każdym Rossmannie możemy bez problemu go kupić. Jego cena jest niska ok. 10 zł/ 50 ml. Zawiera wartościowe oleje roślinne jak np. : olej z avocado, jojoba i migdałowy. 

Mimo tych licznych plusów niestety nie sprawdził się na mojej cerze :(
Podstawową wadą, którą dostrzegłam jest to, że mimo, iż ładnie i szybko się wchłania skóra twarzy już po 10 minutach niewyobrażalnie świeci się! Nie mogę zostawić go na twarzy nawet na chwilę, bo moja buzia reaguje "jakby się pod nim dusiła". Po żadnym kremie tak nie miałam.
Niby nie powoduje powstawania zaskórników, ale nie nadaje się dla mnie. Zapach ma również mało przyjemny. Być może to kwestia cery, ale ja już więcej go nie kupię.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz