5 czerwca 2013

Bio-Oil


Bio-Oil jest specjalistycznym produktem do pielęgnacji skóry. Pomaga poprawić wygląd blizn, rozstępów i nierównego kolorytu skóry. Polecany również do skóry starzejącej się i odwodnionej.



Olejek nie jest gęsty, właściwie ma dosyć rzadką konsystencje co przekłada się na jego dobrą wydajność. Ma bardzo ładny, przyjemny zapach. Rzeczywiście jest dobry na rozstępy, nierówny koloryt skóry. Nie polecałabym stosować go jednak na skórę twarzy, gdyż zawiera Paraffinum Liquidum, a jak wiadomo ten składnik u wielu osób powoduje zatykanie porów. Na każdą inna część ciała jak najbardziej go polecam!
Olejek jest w wygodnym, praktycznym opakowaniu, które jest wytrzymałe. 






Mam na nodze średniej wielkości bliznę i szczerze powiem, że ten olejek w małym stopniu jej pomógł. Trochę ją rozjaśnił i dobrze nawilżył, jednak wiadomo, że nie można spodziewać się tego by ona zniknęła. 
Olejek działa łagodząco po opalaniu, można go także stosować do kąpieli. 
Intensywnie nawilża skórę, po jego użyciu jest ona miękka. W miarę szybko się wchłania. 
Ja swój kupiłam w rossmannie w promocji bodajże za 28 zł. 
Bez promocji kosztuje około 35 zł. 
Mam go już od ponad 2 miesięcy a jak widać jeszcze sporo mi go zostało.
Jeżeli macie jakieś pytania przed jego zakupem, chętnie udzielę na nie odpowiedzi :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz