13 czerwca 2013

L'oreal hair mix supreme smooth


L'oreal hair mix supreme smooth - wygładzający krem odżywczy do suchych włosów 


Szukając produktu, który odpowiednio zadba o moje włosy, trafiłam na ten oto wygładzający krem. 
Kupiłam go w sklepie z profesjonalnymi produktami fryzjerskimi. Jest on bardzo wydajny! Swój mam około roku, chociaż ostatnio stosuję go sporadycznie.

Co oferuje produkt: 
  • nawilżenie: włosy są wyczuwalnie bardziej miękkie, lepiej się rozczesują
  • puszenie się włosów: nieznacznie mu zapobiega
  • chroni przed działaniem wysokiej temperatury urządzeń do stylizacji
  • ma ładny, przyjemny zapach
  • nie zauważyłam by włosy były dobrze wygładzone
  • nie obciąża włosów
  • nie sprawia by włosy szybciej przetłuszczały się po jego użyciu
Nie daje on spektakularnych rezultatów, jednak dla włosów mało zniszczonych myślę, że będzie wystarczająco dobry. 
Cena przystępna ok. 45 zł/200 ml.
Według producenta siła działania 3/6








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz