5 czerwca 2013

Iwostin Purritin - recenzja

Iwostin Purritin to seria kosmetyków przygotowana specjalnie dla skóry tłustej i trądzikowej. Poniżej przedstawię recenzję 3 kosmetyków, które przetestowałam ;)











Żel punktowy Iwostin Purritin

Produkt dobrze radzi sobie z niewielkimi niedoskonałościami. Po jego nałożeniu rzeczywiście większość z nich znika. Nie uczula, nie zatyka porów, nie przesusza cery. Ma jasny, zielonkawy kolor, zapach nie drażniący. Myślę, że jest za słaby na silny trądzik, lecz osobom, którym od czasu do czasu wyskoczy jakiś pryszcz polecam. Wygodne opakowanie, łatwa aplikacja. Cena nie jest wysoka, ja za swój zapłaciłam w aptece bodajże 16 zł. 








Krem przywracający nawilżenie Purritin Rehydrin

Przeczytałam na jego temat mnóstwo pozytywnych opinii. Niektórzy zachwycają się jego działaniem, uratowaniem fatalnej kondycji skóry. Moja cera jest bardzo wrażliwa, tak wiele kremów, produktów ją zapycha powodując pryszcze, że czasami mam ochotę niczego na nią nie nakładać. 
Niestety ten krem również nie nadaje się dla mnie, mimo, że jego skład wydaje się być korzystny (widać go na drugim zdjęciu) :( 
Po jego nałożeniu na mojej buzi pojawiło się mnóstwo zaskórników, pory były zatkane, nie obeszło się również bez powstania kilku pryszczy. Hmm.. a producent tak wiele dobrego obiecuje na jego temat. Być może to wina mojej cery. 
Czy ktoś z Was kto już go używał i jest zadowolony, chciałby odkupić go po niższej cenie? Użyłam go tylko raz i od tej pory stoi w domu i nikt go nie dotyka. Zapłaciłam za niego 30 zł.














Żel do mycia twarzy Iwostin Purritin

Żel bardzo dokładnie oczyszcza skórę. Nie zawiera mydła. Jest dosyć wydajny. Dobry do codziennej pielęgnacji cery. Po jego zastosowaniu dużo pryszczów znika. Ogranicza rozwój bakterii. 
Bardzo polecam dla cery trądzikowej!
Opakowanie estetyczne, wygodne. Jedynym jego minusem jest to, że po dłuższym stosowaniu może przesuszyć buzię, jeżeli nie używa się dobrego kremu nawilżającego. Cena 30 zł.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz