25 czerwca 2013

Garnier Skin Naturals B.B. Cream Miracle Skin Perfector

Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam recenzję upiększającego kremu BB 5 w 1 


Co mówi o nim producent:
Posiada właściwości nawilżające i korygująco-upiększające. Może być stosowany jako podkład, krem lub baza pod makijaż. BB stapia się z cerą, sprawiając że twarz jest naturalnie wygładzona, z wyrównanym kolorytem, bez efektu maski. Zawiera pochodną witaminy C i filtr UV. Dostępny w dwóch odcieniach. Przeznaczony do cery normalnej i suchej.
- Nawilża 24h
- Wyrównuje koloryt
- Koryguje niedoskonałości
- Rozświetla
- Chroni przed promieniami UVA/UVB - SPF 15



Skład: Aqua, Isononyl Isononanoate, Isohexadecane, Glycerin, Alcohol denat., Peg-20 Methylglucose Sesquistearate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Methyl Glucose Sesquistearate, Cetyl Palmitate, Nylon-12, Cyclohexasiloxane, Propylene Glycol, Hydrogenated Polyisobutene, Stearyl Alcohol, Magnesium Aluminium Silicate, Phenoxyethanol, Parfum, Caprylyl Glycol, Lithium Magnesium Sodium Silicate, Disodium Edta, Linalool, Benzyl Salicylate, Limonene, Caffeine, Ascorbyl Glucoside, Geraniol, Cellulose Acetate Butyrate, Poly Phosphorylcholine Glycol Acrylate, Citral, Ammonium Polycryldimethyltauramide / Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate, Polyvinyl Alcohol, Sodium Chloride, Butylene Glycol, Sodium Hyaluronate, [+/- May Contain CI 77891 / Titanium Oxide, CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxids].


Jak się sprawdził u mnie: 
Cena tego produktu jest całkiem przystępna, zapłaciłam za niego około 20 zł/50 ml.
Kupiłam go, gdyż wydawał się idealnym rozwiązaniem na lato, dzięki niemu mogłabym zrezygnować z podkładu. Niestety rozczarowałam się.

Wady: 
  • jest zbyt tłusty
  • nie kryje ( chociaż wiem, że to nie podkład, jednak miałam nadzieję, że będzie lepiej "korygował niedoskonałości" )
  • zbyt ciężki
  • po kilku godzinach, nawet przypudrowana buzia się świeci
  • nie jest zbyt wytrzymały
  • dla osób o bardzo jasnej karnacji, odcień light, który jest najjaśniejszy będzie za ciemny
  • zapycha! niestety po jego użyciu zauważyłam, że wyskoczyły mi wypryski 

Zalety:
  • nawilża
  • ma niską cenę
  • zapach subtelny
  • zawiera filtry przeciwsłoneczne
  • poręczne opakowanie
  • całkiem dobrze się rozprowadza










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz