20 września 2013

Tygryski - Pyszna współpraca

Jakiś czas temu zawarłam współpracę z firmą Tygryski, w ramach której otrzymałam smakowitą przesyłkę :)


W opakowaniu znajdowało się 10 paczek smacznych chrupek.
2x chrupki kukurydziane o smaku czekoladowym
2x chrupki kukurydziane o smaku truskawkowym 
2x chrupki kukurydziane plecione
2x pałeczki kukurydziane
1x chrupki kukurydziane
1x chrupki kukurydziane o smaku toffi

Przyznam, że bardzo posmakowały zarówno mi jak i mojej rodzinie. 


Chrupki kukurydziane o smaku czekoladowym polubiłam najbardziej :) 
Są bardzo smaczne, nie za słodkie lecz odpowiednie. Doskonale nadają się również dla dzieci, mój malutki kuzyn bardzo się nimi zajadał. 
Są miękkie, nie kruszą się - stanowią świetną przekąskę. W opakowaniu jest ich naprawdę sporo.


Chrupki kukurydziane o smaku truskawkowym również bardzo przypadły mi do gustu.
Smak truskawki jest bardzo dobrze wyczuwalny. Również jak poprzednie są odpowiednio miękkie i nie kruszą się. 
Opakowanie jest bardzo przyjazne dla oka. 
Po zjedzeniu całej paczki miałam ochotę otworzyć kolejną, bardzo mi smakują. 


Chrupki kukurydziane plecione są bardzo pyszne. 
Mają swój oryginalny kształt. Każdy chrupek jest duży i gruby. 
Tak jak pozostałe są idealnym rozwiązaniem zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych ;)


Pałeczki kukurydziane są podłużne i miękkie. Szczególnie polubił je mój brat. 
Jak przystało na chrupki Tygrysków mają ładne opakowanie. 
W paczce jest ich całkiem sporo. Warto je spróbować, by przekonać się o ich pysznym smaku.


Chrupek kukurydzianych w paczce jest mnóstwo. Są niewielkie - idealne dla dzieci. 
Stanowią świetną przekąskę. Bardzo mi smakują.
Chrupki kukurydziane o smaku Toffi są pyszne. Ogromnie lubię taki smak, dlatego tak mocno je polubiłam. 
Toffi jest bardzo wyczuwalne na każdym chrupku. Dosłownie rozpływają się w ustach.


Gorąco polecam sięgnąć po Tygryski dla osób w każdym wieku. 
Ta świetna przekąską jest idealna na każde spotkanie.
To, że dostałam je do testów nie wpłynęło na moją opinię.
Polecam zajrzeć na stronę producenta, by zobaczyć wszystkie warianty smakowe : TYGRYSKI


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz