16 września 2013

Mydło Alep 100% oliwkowe

Przedstawiam Wam mydło, które używam już od dłuższego czasu. Bardzo korzystnie wpłynęło na moją cerę ;)


Kupiłam je, gdy moja cera była bardzo przesuszona od różnego rodzaju żeli do mycia twarzy. Przez nadmierne wysuszenie świeciła się i nawet dobry puder po 3 godzinach nie dawał rady. Teraz wystarczy, że przypudruję buzię i przez cały dzień jest ładna, nie ma tego okropnego błysku. 
W końcu jest miła w dotyku i dobrze nawilżona. 

Postaram się w kilku podpunktach wypisać za co je uwielbiam:
  • co najważniejsze - jest naturalne, nie ma żadnych chemicznych dodatków
  • nie wysusza, a nawilża cerę - jak już wspomniałam, dzięki niemu buzia się nie świeci
  • jest mega wydajne, używam je od 3 miesięcy a nadal jest prawie całe
  • Świetnie radzi sobie ze zmywaniem makijażu, lecz nie polecam zmywać nim oczu. Gdy dostanie się do moich bardzo mnie szczypią, łzawią.
  • według mnie zapach jest naturalny, nienachalny, nie mam z nim problemu
  • skóra jest dokładnie oczyszczona, gładka i po pewnym czasie niebywale miękka
  •  jest odpowiednie również dla osób z trądzikiem, łuszczycą, egzemą
  • ogólnie można nim wiele umyć, zaczynając od głowy, przez twarz, całe ciało, na higienie intymnej kończąc; można nim też prać dziecięce ubranka, delikatne tkaniny itp
  • wygląda bardzo naturalnie
  • dobrze się pieni
  • zdecydowania poprawiło stan mojej cery, stała się w końcu miękka, przyjemna w dotyku, wiele niedoskonałości zniknęło
  • Dużo osób ubolewa, że mydło strasznie kruszy się przy krojeniu. Jest na to rada, wystarczy kilkukrotnie je użyć, tak by trochę nasiąkło wodą i zmiękło, a z łatwością przetniemy je każdym nożem bez żadnego kruszenia. 
  • być może cena jak na mydło wydaje się wysoka, jednak jest ono tak wydajne, że naprawdę opłaca się je kupić
Producent pisze o nim, że :

Mydło polecane do codziennej pielęgnacji ciała, twarzy i włosów. Może być stosowane do cery z zaawansowanym trądzikiem i przy problemach skórnych typu grzybica, łuszczyca i alergia. Jest odpowiednie dla suchej, wrażliwej, podrażnionej i alergicznej skóry. Jako najłagodniejsze ze wszystkich mydeł alep, jest bezpieczne dla dzieci i może być stosowane od pierwszych dni życia. 

Mydło nie zawiera dodatków chemicznych, substancji konserwujących i barwiących, nie jest testowane na zwierzętach. 


Przyznam, że z chęcią wypróbuję również inne jego warianty. Chciałabym kupić te z 20 % oleju laurowego, by przekonać się, które jest lepsze, bo na jego temat czytałam dużo dobrych opinii. 
A Wy lubicie naturalne mydła? Używacie, jakiegoś, które jest godne polecenia?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz