11 września 2013

Beer Fingers - Podwójne Paluszki - Słodka współpraca

Przedstawiam Wam moją pierwszą większą współpracę, w ramach której dostałam pyszną przesyłkę :)

Wczoraj kurier dostarczył do mnie karton ze smaczną zawartością, bardzo ucieszyłam się gdy ujrzałam co jest w środku. 



W kartonie znajdowały się aż 22 paczki Podwójnych Paluszków, w 3 smakach, które otrzymałam od firmy Beer Fingers :)



Przyznam, że od razu zaczęłam je 'testować', byłam bardzo ciekawa jak smakują. 


Od zawsze lubiłam paluszki z sezamem, dlatego te również bardzo mi smakowały. 
Rzeczywiście wszystkie paluszki w opakowaniu są podwójne, są chrupiące, ale nie za twarde.
Idealne na spotkanie ze znajomymi jaki i wieczory filmowe z rodziną.


Przyznam, że te w polewie czekoladowej najbardziej przypadły mi do gustu. 
Nie są one za słodkie, czy też mdłe. Są chrupiące, odpowiednie nawet dla dzieci.
Bardzo mi smakują, jak również moim bliskim. 
To bardzo ciekawy pomysł by paluszki były w tak pysznej czekoladowej polewie. Myślę, że można je jeść bez końca, gdyż wcale się nie nudzą ;)


Całość mojej przesyłki dopełniają Podwójne Paluszki solone. Szczególnie polubiła je moja mama.
Według mnie są lepsze od tradycyjnych paluszków. Są także od nich grubsze. 
Bardzo lubię takie przekąski, będę często po nie sięgać.



Opakowania ładnie się prezentują.
Po więcej informacji zapraszam na stronę producenta: Beer Fingers
Uważam, że każdy powinien po nie sięgnąć, by samemu przekonać się jak pysznie smakują :)
To, że dostałam je do testów nie wpłynęło na moją opinię.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz