5 lipca 2013

Synchroline Hydratime plus - krem nawilżający

Jestem jedną z wielu osób, którym trudno jest znaleźć krem nawilżający, który by nie zapychał. Po wielu latach poszukiwań trafiłam na mój ideał. 

Od producenta:
Aktywny krem do twarzy i szyi nawilżający wielowarstwowo, przeznaczony do cery suchej. Przywraca i podtrzymuje równowagę wodną dając przy tym natychmiastowe uczucie świeżości. Pomaga przeciwdziałać foto-starzeniu wywoływanemu przez promieniowanie słoneczne dzięki zawartości filtrów ochronnych (UVA). Zalecany do codziennego stosowania w celu poprawy poziomu nawilżenia skóry oraz przy niekorzystnych warunkach zewnętrznych ( słońce, pomieszczenia klimatyzowane, wiatr etc.) w celu wzmocnienia bariery ochronnej skóry. Posiada właściwości łagodzące.
Nie zawiera parabenów - baza zapachowa bez alergenów.

Za co go uwielbiam?

  • cenie sobie, że jest to dermokosmetyk, polecany przez dermatologów
  • po raz pierwszy widzę, żeby krem się tak idealnie wchłaniał, nie pozostawiał uczucia tłustości 
  • jest idealny pod makijaż - utrzymuję się na nim nawet przez cały dzień! ;O co się u mnie nigdy nie zdarzało
  • dobrze nawilża, skóra jest ukojona, w końcu nie napięta, miękka w dotyku
  • nie zapycha! to dla mnie szczególnie istotne, gdyż wiele kremów nawilżających powodowało u mnie powstawanie wyprysków
  • idealnie nadaje się na dzień, można go nałożyć na buzię i spokojnie wyjść tak z domu, gdyż jak już wcześniej wspomniałam wchłania się doskonale
  • ma przyjemny zapach - bynajmniej mi odpowiada
  • jest wydajny, niewiele go trzeba by nakremować całą buzię
  • tubka jest bardzo wygodna, poręczna
  • brak parafiny w składzie - która źle wpływa na moją cerę
  • jest przeznaczony dla cery suchej - lecz na moją cerę mieszaną jest idealny
  • zawiera filtry ochronne
Hmm... więc czy ma on jakieś wady? 

  • dostępność - w żadnej aptece nie mogłam go kupić, mimo iż na stronie producenta napisane jest, że jest dostępny w aptekach, zamówiłam go przez internet, przez co zapłaciłam jeszcze więcej
  • cena - 46,99 zł/50 ml może stanowić problem dla niejednej z nas
Czy któraś z Was go stosowała? Bardzo chciałabym wymienić z kimś poglądy na ten temat. Krem jest chyba raczej mało znany, nawet na wizażu nie ma swoich recenzji.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz