19 sierpnia 2013

Hegron, Gel Spray, Żel mocny

Przedstawiam Wam lakier do włosów, którego używam już od kilku lat. Jestem zadowolona z jego efektów, dlatego rzadko sięgam po inne ;)


Od producenta:
Profesjonalny produkt bardzo silnie i natychmiastowo utrwalający każdą fryzurę. Może być stosowany zarówno na suche jak i na mokre włosy.
Przeznaczony do wszystkich rodzajów włosów. 

Moja opinia:
  • lakier jest bardzo trwały, długo utrzymuje się na włosach
  • fryzura wygląda bardzo naturalnie
  • nie ma problemu by później go wyczesać
  • nie skleja włosów (oczywiście jeśli nie spryskamy ich w bardzo bliskiej odległości)
  • szybko wysycha, nie pozostawia wrażenia mokrych włosów
  • świetnie utrwali każdą fryzurę (dzięki niemu zrobione lokówką loczki nie rozpadają się ;), która przetrwa nawet złe warunki pogodowe (szczególnie silny wiatr)
  • nie zauważyłam by jakoś szczególnie niszczył włosy
  • nie przetłuszcza włosów
  • nie obciąża ich
  • idealnie nadaje się do tapirowania, unoszenia włosów u nasady
  • jest bardzo wydajny
  • znajduje się w wygodnym, poręcznym opakowaniu
  • dozownik czasami sprawia problem, zdarze mu się zacinać
  • ma niską cenę ok. 10 zł
  • poleciła mi go moja ciocia, która jest fryzjerką :) często można spotkać go w salonach fryzjerskich
  • nie ma problemów z jego dostępnością




Polecam wypróbować ten lakier, może i Wy będziecie z niego tak zadowolone jak ja :)
A Wy jaki lakier do włosów polecacie? Macie swoich ulubieńców?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz