23 września 2013

Quiz Cosmetics - czarna kredka do oczu - czy się sprawdziła? - współpraca

Bardzo mnie cieszy, że w ostatnim czasie kilka firm mi zaufało i nawiązało ze mną współpracę. Tym razem przedstawiam Wam jeden z produktów, który otrzymałam od firmy Quiz Cosmetics.

Już jakiś czas temu zawitała do mnie paczka, której wnętrze prezentowało się następująco:


Dzisiaj napiszę Wam kilka zdań o kredce do oczu, która jest w kolorze czarnym.
  • kredkę trzeba temperować, gdyż nie jest ona z tych wysuwanych 
  • ma głęboki odcień
  • pomalowanie nią oko nie rozmazuje się, nawet po całym dniu
  • przyznam, że podczas temperowania niejednokrotnie wkład łamał się, przez co dużo jej straciłam
  • jest wygodna w aplikacji


  • można ją używać na każdą okazję - nie miałam z nią większego problemu
  • z tego co się orientowałam jej cena jest nieduża, więc warto ją wypróbować
  • nie ma z nią problemu przy demakijażu, wtedy łatwo zmywa się z oka



Tak prezentuje się na moim, niepomalowanym niczym, prócz niej oku. Efekt jest naprawdę zadowalający. 
Polecam ją wypróbować. A może któraś z Was już jej używała?
Fakt, że dostałam ją do testów nie wpłynął na rzetelność mojej opinii.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz