18 czerwca 2013

Iwostin Sensita - Żel do mycia hypoalergiczny

Iwostin: seria Sensita przeznaczona jest dla cery wrażliwej, alergicznej i skłonnej do podrażnień


Zadowolona z żelu do mycia z serii Purritin postanowiłam wypróbować żel, który mniej wysuszałby moją buzię. Moja cera jest bardzo wrażliwa, dlatego spróbowałam czegoś łagodniejszego.
Od producenta możemy dowiedzieć się, że:
Zawiera dobrze tolerowany kompleks składników aktywnych opracowanych specjalnie dla potrzeb skóry wrażliwej. Dzięki zawartości łagodnych środków myjących delikatnie oczyszcza skórę twarzy. Nie narusza jej bariery hydrolipidowej. Zapewnia odpowiednie nawilżenie skóry, przywracając jej miękkość i gładkość. Nie podrażnia i nie wysusza skóry.

Zawiera również: 
Wyciąg z aloesu: łagodzi podrażnienia i działa nawilżająco
Soothex: łagodzi podrażnienia oraz zmniejsza zaczerwienienia wywołane wysuszeniem skóry. Zapewnia przyjemny efekt kojący.
Proteiny jedwabne: poprawiają nawilżenie skóry, hamując utratę wody z naskórka. Uelastyczniają i wygładzają naskórek.
Alantoina: wygładza i zmiękcza skórę oraz pobudza regenerację komórek.



Skład: Aqua, Iwonicz Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betainamide Mea Chloride, Aloe Barbadensis Leaf Juice, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Hydrolyzed Silk Protein, Boswellia Serrata Gum, Dipropylene Glycol, Panthenol, Disodium EDTA, Allantoin, Parfum, 2-bromo-2-nitropropane-1,3-diol, Citric Acid.




Niebywałe ale większość z zapewnień producenta okazała się być prawdziwa!



Żel jest bardzo delikatny dla naszej skóry, co nie oznacza, że nie czyści jej odpowiednio. Doskonale radzi sobie nawet z mocnym makijażem, również oczu, gdyż w moim przypadku nawet ich nie podrażnia. Nie wysusza skóry, ale również nie zauważyłam by poprawiał jej nawilżenie (ale w końcu  to nie jest krem, więc nawet się tego po nim nie spodziewałam ;) 



Cera sprawia wrażenie ukojonej. Żel delikatnie pieni się.  Jest prawie bezzapachowy. Nie uczula i nie szczypie.
Zakupiony przeze mnie produkt jest w bardzo wygodnym opakowaniu z pompką, wystarczy tylko raz ją nacisnąć by umyć całą twarz! (wyjątek stanowi mocny makijaż, wtedy potrzeba 2-3 naciśnięcia pompki)  To przekłada się na jego świetną wydajność. 
Opakowanie ma aż 300 ml.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz