12 września 2013

Wyniki Pierwszego Rozdania!

10.09.2013 r. o północy zakończyło się pierwsze rozdanie, które organizowałam na moim blogu ;)


Bardzo cieszę się, że aż 65 osób wzięło w nim udział. Mój blog z dnia na dzień zyskuje coraz to nowszych czytelników. Jestem niezmiernie zadowolona, że czytacie i komentujecie moje wpisy. To bardzo dużo dla mnie znaczy. Miło mi, że moja praca, którą wkładam w każdy wpis jest przez Was doceniana. 
Dziękuję, że tak ochoczo tu zaglądacie :)

Przypominam, że na e-maila z adresem, od osoby, która wygrała a na który mam wysłać przesyłkę czekam 3 dni, w razie jego braku wybiorę inną osobę spośród tych, które wzięły udział w rozdaniu.

A teraz czas na oczekiwane WYNIKI ;)
Rozdanie wygrywa: 



Gratuluję wygranej Aleksandrze Nowik
Czekam na e-mail od Ciebie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz