6 września 2013

Viva by Fergie - świetny zestaw w kuszącej cenie

Przedstawiam Wam zestaw, który kupiłam w Avonie ;)

Jego regularna cena katalogowa wynosiła 146 zł, ja zapłaciłam za niego z promocji tylko 65 zł. 
Myślę, że warto było się na niego skusić, gdyż w jego skład wchodzą aż 3 produkty. 


Lubię kupować perfumy w Avonie, niektóre z nich naprawdę przypadły mi do gustu. 
Te kupiłam po raz pierwszy. Może któraś z Was je miała? 


W zestawie znajdziemy perfumy o pojemności 50 ml. Ich zapach bardzo mi się podoba, chodź jak wiadomo jest to sprawą gustu - jedna osoba się zachwyci, inna niekoniecznie. 
By kupić je bez zestawu w cenie regularnej, należy zapłacić 90 zł. Pachnie przez bardzo długi czas, ale nie przeszkadza, nie dusi. Zachwyca swoją świeżością, a zarazem zdecydowanym tonem i ciekawą, kwiatową nutą. Flakonik jest wykonany starannie, dokładnie, bardzo dobrze prezentuje się na półce wśród innych perfum, cieszy oko.


Dezodorant o pojemności 75 ml ma zbliżony zapach do perfum, chodź trochę się on różni. 
Świetnie odświeża. Z przyjemnością go używam.


Balsam do ciała ma przepiękny zapach! Jeszcze żaden z moich balsamów nie pachniał tak ślicznie.
Doskonale się wchłania, dobrze nawilża ciało. Staje się one miękkie w dotyku, przyjemnie ukojone.
Opakowanie jest poręczne, ładnie się prezentuje. Używanie go jest czystą przyjemnością :)
Ma 150 ml. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz