12 sierpnia 2013

Dermedic, Hydrain 3 Hialuro, Płyn micelarny H2O

Ten płyn micelarny poleciła mi pani w aptece, postanowiłam sprawdzić jak poradzi sobie ze zmywaniem makijażu, szczególnie oczu.

Od producenta:
Płyn micelarny H2O zmywa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia, pozostawiając uczucie świeżości i czystości - micele estrów kwasów tłuszczowych `przyciągają` zanieczyszczenia bez potrzeby nadmiernego tarcia skóry wacikiem.
Nie podrażnia oczu - hypoalergiczny - czystość, jaką daje woda termalna nie powoduje podrażnień.
Nie wysusza skóry - Hyaluronic Acid - kwas hialuronowy, kompleks Hydroveg VV - zmiękczają i utrzymują nawilżenie warstwy rogowej skóry.
Nie zatyka porów. Nie pozostawia filmu na skórze.
Zawiera wodę termalną ze źródeł Uniejowa. 

Skład: Aqua, Glycerin, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Hyaluronate, Urea, Diglycerin, Sodium PCA, Hydrolyzed Wheat Protein, Sorbitol, L-Lysine, Allantolin, Lactic Acid, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Parfum, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol.

Cena: ok. 20zł / 200ml

Moja opinia: 

  • nie szczypie, nie podrażnia oczu, a moje są bardzo wrażliwe i nawet zwykły krem wywołuje ich pieczenie
  • nie mam po nim uczucia ściągnięcia skóry
  • nie przesusza skóry
  • nie zapycha
  • opakowanie jest poręczne, widać ile jeszcze w nim pozostało produktu, łatwo dozować płyn na wacik
  • podkład, puder - zmywa dobrze
  • tusz, eyeliner, cienie - gorzej radzi sobie z makijażem oka, trzeba sporo nalać go na wacik, by dobrze wszystko zmyć używam 2 wacików na jedno oko, w dodatku trochę rozmazuje makijaż oka, za co ma u mnie minusa 
  • nie pozostawia tłustej, lepkiej warstwy 
  • odświeża cerę
  • ma ładny, świeży zapach
  • kupiłam go w aptece gdy był przeceniony na 17 zł
  • jest łatwo dostępny
  • delikatnie nawilża skórę 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz