11 lipca 2013

Puder bambusowy - 100% naturalny - cudowny!

Okrzyknięty Kosmetykiem Wszech Czasów na wizażu, wiele dziewczyn pisało o nim na swoim blogu, dziś również ja chciałabym przedstawić jego recenzję i podzielić się z Wami własnymi przemyśleniami :)

Kupiłam go na stronie Biochemia Urody - cena 14,80 zł / 10 g. Jest to wersja podstawowa tego produktu, można kupić również inne jego warianty.  Zaciekawiły mnie bardzo pozytywne komentarze, świetny opis i skład pudru. Poza tym oczywiście miałam dosyć świecącej się twarzy.

Od producenta:
 Puder bambusowy zawiera ponad 90% krzemionki. Ma on postać białego, lekkiego i puszystego pyłku, który aplikowany na skórę daje transparentne wykończenie, bez efektu bielenia skóry.
Puder posiada intensywne właściwości matujące. Ze względu na porowatą strukturę cząsteczek wykazuje wysokie zdolności do absorbowania nadmiaru sebum, nadając cerze matowy wygląd i odczuwalną gładkość.
Dzięki wysokiej zawartości krzemionki, oprócz działania wygładzająco-matującego, puder bambusowy wykazuje dodatkowo właściwości pielęgnujące skórę. Działa antybakteryjnie, łagodząco, wspomaga gojenie i reguluje aktywność gruczołów łojowych.
Puder może z powodzeniem zastąpić talk, mikę, skrobie lub glinki stanowiące bazę pudrów sypkich lub prasowanych. Jest to składnik neutralny, który może być bez obaw stosowany do matowienia kremów z filtrami przeciwsłonecznymi.
Nie powoduje zatykania porów (niekomedogenny).

Po więcej informacji zapraszam na ich stronę ;)

Zalety: 
  • matuje na długi czas
  • jest naturalny, antybakteryjny
  • ma świetny skład
  • mam wrażenie, że wręcz poprawia wygląd skóry
  • nie zatyka porów
  • nie bieli twarzy, choć wydaje mi się, że lekko ją rozjaśnia 
  • bardzo wydajny
  • ma niską cenę
  • nie uczula
  • ma niewyczuwalny zapach
  • ma sitko, które ułatwia nakładanie
Wady:
  • pyli dosyć mocno, co sprawia, że ciężko aplikuje się go na twarz
  • opakowanie jest mega niewygodne, nie poręczne, muszę bardzo na nie uważać, gdyż czytałam , że niejednej dziewczynie się połamało
Wady nie są jakieś bardzo znaczące. Można na nie przymknąć oko ;) 
Puder pozostanie u mnie na długo. Jestem zadowolona z efektu jaki daje, a co najważniejsze moja cera go uwielbia! 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz