21 lipca 2013

Fitomed żel ziołowy do cery suchej i wrażliwej

Używałam już bardzo wiele żeli do mycia twarzy, jednak ten jest moim faworytem! ;)

Od producenta:
Składniki ziołowe: wyciąg z korzenia mydlnicy lekarskiej, korzenia prawoślazu, owsa, ziela nostrzyka, kwiatostanu lipy.
Właściwości: wytwarza łagodną, swoistą dla mydlnicy lekarskiej pianę.
Działanie: dzięki obecności wyciągów z ziół powszechnie stosowanych w fitoterapii cery suchej i wrażliwej, żel działa oczyszczająco, osłaniająco i wygładzająco.
Polecany przez dermatologów: do mycia cery suchej i wrażliwej, do zmywania makijażu.
Objętość: 200 ml.
INCI: Aqua, Herbal Extract, Coco Glucoside, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Laureth Sulfate, Propylene Glycol, Allantoin, D-Panthenol, Lactic Acid, Fragragrance, DMDM Hydantoin, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone


O tym produkcie dowiedziałam się czytując blogi kosmetyczne. Zaciekawił mnie jego ziołowy skład (chociaż wiem, że ma on również w składzie niepożądane substancje, jednak nie wpływają one źle na moją cerę), pozytywne opinie oraz niska cena. Jakiś czas temu go kupiłam i postanowiłam podzielić się z Wami moimi przemyśleniami na jego temat.

Zalety:
  • nawilża, dobrze oczyszcza i wygładza buzię
  • nie wysusza, nie podrażnia, nie zapycha 
  • pachnie bardzo delikatnie, ziołowo, nienachalnie
  • jest wydajny, mimo swojej rzadkiej konsystencji
  • skóra po umyciu jest mięciutka i miła w dotyku
  • dobrze się pieni
  • nadaje się do demakijażu
  • opakowanie praktyczne, widać ile jeszcze w nim pozostało produktu
  • niska cena! w doz.pl kosztuje 9,02 zł, teraz można go kupić w promocji za 7,76 zł
Jedyna wadą może być dostępność produktu. Ja kupiłam go na stronie doz.pl i byłam zadowolona, gdyż przesyłka była darmowa do apteki.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz